veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
We proberen altijd alles op voorraad te hebben. Dan kan je het binnen 2 werkdagen in huis hebben. Bij een Premium Service; levering gemonteerd, plannen we een afspraak in.
Ja, dat kan! Check onze openingstijden of neem contact op, dan bekijken we samen naar een geschikt moment.
Geen zorgen, wij willen uiteraard dat je tevreden bent met je aankoop. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde keuze hebt gemaakt of dat je van gedachten bent veranderd. Na het plaatsen van je bestelling, kunnen we deze niet meer voor je wijzigen. Uiteraard ben je na ontvangst van je producten wel in de gelegenheid deze binnen 30 dagen te retourneren.
Tip: neem voor annulering direct na de bestelling contact met ons op via mail of telefonisch. De kans is daar, dat we de bestelling eenvoudig er tussenuit kunnen halen, voordat we deze al aan het inpakken zijn voor verzending.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom we jouw bestelling hebben moeten annuleren en je aankoopbedrag is teruggestort. Wanneer dit het geval is, ontvang je een email met een toelichting. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat jouw bestelling niet meer komt en we willen je dan ook vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo kun je alsnog zo snel mogelijk genieten van jouw favorieten.
Dat is een leuke vraag.