bezorging en retour

bezorging en retour

bezorgen

Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen?

Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen en het aanpassen van je bestelde producten. Mocht je je toch hebben bedacht, dan kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard retourneren.

Tip: Neem direct contact met ons op via de mail of bel ons.

Betaal ik bij jullie verzendkosten?

Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk om online je bestelling te plaatsen. We bezorgen je bestelling vanaf €120 kosteloos. Voor bestellingen binnen Nederland onder €120 betaal je verzendkosten. Met uitgezondering van de Waddeneilanden, daar komen extra kosten bij.

Wij bezorgen enkel in Nederland.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw producten in huis hebt. Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling aangeven wanneer je deze wilt ontvangen. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track & trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Waarom duurt het soms iets langer?

Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.

Daarnaast kan het zo zijn dat rondom de feestdagen vertraging is.

Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

Kan ik ook mijn bestelling ophalen?

Uiteraard, deze optie kan je aanklikken tijdens het plaatsen van je bestelling. Wij nemen dan contact met je op voor verdere afstemming.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Indien de artikelen op voorraad zijn, zullen deze ten laatste 48 uur na ontvangst van je betaling opgestuurd worden. Indien de levertermijn langer is dan voorzien, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Wanneer de bestelling vertrekt, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Leveren op een gewenste dag kan na contact met ons: info@mmmjoy.nl.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra je de bestelprocedure hebt afgerond, wordt er een orderbevestiging naar je doorgestuurd. Wij ontvangen hiervan een kopie. Als je geen orderbevestiging ontvangen hebt, dan hebben wij de order ook niet binnen gekregen in ons systeem en is er iets verkeerd gelopen. In dat geval kan je het opnieuw proberen. Lukt het toch nog niet? Neem dan contact op met ons info@mmmjoy.nl.

retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden terugsturen. Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

  • Het product is ongebruikt en onbeschadigd.
  • Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen.
  • Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen, crediteren wij het volledige orderbedrag.
  • Verzendkosten bij retourneren zijn voor eigen rekening.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

 

Bij onze veel gestelde vragen vind je wellicht direct jouw antwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je uiteraard graag!

 

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor het laatste mmmjoy-nieuws en ontvang exclusieve aanbiedingen.
mmmjoy gebruikt je persoonlijke gegevens zoals beschreven in ons Privacybeleid

Bel ons: 0345-507 413
Maandag - Vrijdag 09.00 - 17.00 uur